TV TIME

Get the app

Your TV show calendar in your pocket

Contact - About - Podcasts - Developers - Legal Notice - Privacy Policy - Terms
Thanks

The Bone Orchard
Starz!
When Shadow Moon is released from prison early after the death of his wife, he meets Mr. Wednesday a... More When Shadow Moon is released from prison early after the death of his wife, he meets Mr. Wednesday and is recruited as his bodyguard. Shadow discovers that this may be more than he bargained for.
  • Davy Gabard
  • swimer
  • mimile
& 67,661 people watched this episode
  • 1455
    comments
  • 17519
    emotions
  • 16510
    votes for best character

Why is this section hidden?

We simply wait until you mark this episode as watched before revealing discussions, ratings and special content... In case of spoilers!

Display anyway

1455 reactions

Please wait...
×

PNG or JPG. Min width: 500px. Max size: 2Mo. Image must be about this episode.

View more replies
2 weeks ago

Ugh yeah that is what I said. I was like WTF. Did her snatch eat up the guy!! 😂

3 weeks ago

😂😂😂😂😕

3 weeks ago

hahaha this was a first for me. The imagination in this guys man...

3 weeks ago

Gives new meaning to consumed by sex 😂

3 weeks ago

I'm not sure what it is, but may be she needs to make people worship her and give her everything they got and to swallow them by her pussy (so creepy) so she can stay young and immortal, may be , idk

4 weeks ago

And she is a sex god, every time they worship her she gets better

4 weeks ago

Believe me,it's a bigger WTF when you read it in the fucking book xD at least now i knew it was coming lmao

4 weeks ago

er she did, and if you remember, when the guy said he liked her she said "you don't think I'm too old" so I think she gets younger and younger every time she does her "thing" damn it's fucking weird

4 weeks ago

That's the fucking strangest thing I've ever seen in my entire life

er
4 weeks ago

is it just me or did she look younger after she ?? swallowed him ??? lmao idk

4 weeks ago

People who've seen this would remember it every time they have a girl on top of them.

4 weeks ago

That was the craziest thing ever, god daaaamn

4 weeks ago

Momento WTF .

4 weeks ago

I wouldn't mind if I die like this

4 weeks ago

What, you guys never had a vagina eat you?

4 weeks ago

@David yes it's him almost didn't recognize

View more replies
4 weeks ago

thats porn stache from orange is the new black right?

4 weeks ago

Haha I love this scene.. xD

2 days ago

The god of war from the beggining save him ;)

View more replies
4 weeks ago

He'd be safer

4 weeks ago

Give me time 😂

Give me time 😂
2 replies
3 weeks ago

The most honest scene in the episode hhhh

4 weeks ago

Me when people kind of "compliment" me on my behaviors... 😂

4 weeks ago

Well this was glorious!

Well this was glorious!
6 replies
3 weeks ago

It's starz boys, blood and sex everywhere!

4 weeks ago

Interesting !

View more replies
4 weeks ago

The man know how to produce the shit out of it

4 weeks ago

Bryan motherfucking Fuller !

4 weeks ago

Basically

Basically
6 replies
3 weeks ago

I was like that the whole episode!

View more replies
4 weeks ago

American Gods-Creators while developing bloody scenes...

American Gods-Creators while developing bloody scenes...
18 replies
2 weeks ago

so true 😂😂

3 weeks ago

Spartacus all over I love it more blood more gore please

View more replies
4 weeks ago

That gif is accurate af 😂😂

4 weeks ago

Bloody scenes like another starz production - spartacus🤣

4 weeks ago

"there's a lot of blood already, sir"
"But we have more"
"Yeah, to be used in another moment, like, in the next episodes"
"Use it now"
"But it's A LOT OF BLOOD"
"We buy more, Just use it"

4 weeks ago

Haha, great gif! 😆😂
And yes, very accurate indeed.

4 weeks ago

How can this be so accurate? 😀

View more replies
3 weeks ago

LINCTAVIA ALWAYS AND FOREVER

GGE
4 weeks ago

♥️♥️

4 weeks ago

Omg I was just thinking about Lincoln hahha

4 weeks ago

Damn i didnt know that!!i assumed it was because of this show :( i like the 100 because of all the strong female characters but knowing he's a bully kind of ruins it now xD and you're english is great!!

4 weeks ago

That's why Lincoln "died". Because the actor was starting shooting this show xD

4 weeks ago

OMG YES, SHE NEEDS YOU!

4 weeks ago

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. LINCTAVIA SHIPP HERE BABY

4 weeks ago

Please let Octavia come into this serie😂😂😂

4 weeks ago

I watched for a while and loved him as Lincoln.

4 weeks ago

She ate a man with her vagina...I like her

She ate a man with her vagina...I like her
8 replies
View more replies
4 weeks ago

me trying to understand something in this show

me trying to understand something in this show
8 replies
Yesterday

m7516🌞🇫🇷 it's not a movie, it's a Brazilian soap opera called "Senhora do Destino". The old lady is the villain who usually pushes people down the stairs. Great story 😂😂

View more replies
4 weeks ago

I cant believe George "Pornstache" Mendez got out of prison and became a leprechaun.

I cant believe George "Pornstache" Mendez got out of prison and became a leprechaun.
15 replies
3 weeks ago

Oh snap that's who he is. Would have never notice.

3 weeks ago

Pornstache 😂😂 I forgot 😂😂

View more replies
3 weeks ago

It's nick sobotka from the wire!!!

4 weeks ago

Yes, another oitnb fan 😎

4 weeks ago

Holy fucking shit! Nice find dude!

4 weeks ago

I was so happy to finally see him cast for a character like this! Fucked up, crazy & hilarious 🤘🏻🙌🏻

4 weeks ago

One sexy little...excuse me...big leprechaun!

4 weeks ago

I knew I recognized him from somewhere! hahaha so cool!

4 weeks ago

OMG I was like "I know this guy", but couldn't place him LOL

4 weeks ago

Omg I thought he looked familiar! Thanks 😄

4 weeks ago

What the fuck did I just watch?

What the fuck did I just watch?
12 replies
View more replies
3 weeks ago

Same. Don't know what I expected exactly but that wasn't it. Not a fan yet, gonna give it another episode or two before I make up my mind.

4 weeks ago

I wondered the same thing. 🤤

4 weeks ago

I don't know. But I liked it😊

4 weeks ago

Can we take a minute to appreciate the intro?

Can we take a minute to appreciate the intro?
15 replies
3 weeks ago

Just after the intro it all went to shit.

3 weeks ago

It reminded me somehow of a black sails actually. This intro it's great but it's missing some catchy music so I'm not that into this

View more replies
4 weeks ago

@[user_1331053_BenedettoBennyDell'ariccia] I liked both, but its just my taste. Still think the intro is pretty good though

4 weeks ago

Beautiful intro

4 weeks ago

Shannara is cool (the intro and the series)

4 weeks ago

The best for me is from Black Sails

4 weeks ago

Messinho tbt I really liked the intro and I have great expectations on the show. Did you watch Shannara Chronicles? It has the best intro ever

4 weeks ago

The show is what I expected to be
Because I watched Hannibal (same director) and did read the book

4 weeks ago

I am still thinking if i liked It. I'm not certain

4 weeks ago

Probably the best intro I've ever seen

4 weeks ago

I'm confused but in a good way

I'm confused but in a good way
4 replies
4 weeks ago

Exactly what I'm feeling right now

View more replies
4 weeks ago

Got renewed before it even aired means its gonna be so lit.. 🔥❤ hell yeah...

Got renewed before it even aired means its gonna be so lit.. 🔥❤ hell yeah...
2 replies
4 weeks ago

Awesome because the first episode was EPIC!

4 weeks ago

Yum! 😋 Can we take a minute to appreciate how incredibly sexy Ricky Whittle looks in this pic?!

4 weeks ago

I wanted to vote the flying arm but they didn't let me.

I wanted to vote the flying arm but they didn't let me.

See original
10 replies
2 weeks ago

Yeah that was something 😂😂😂

4 weeks ago

I wanted to vote for Andrea...that girl brought the most f'd up pain i've ever seen, and it hurt to watch her. I literally kept wanting to look away. She was incredible.

View more replies
4 weeks ago

@[user_5017334_RiccardoR'hllorVacirca] Thank you for your reply! Do you think the pilot episode of Starz series is a faithful adaptation of Gaiman's novel so far?

4 weeks ago

Darren she spitted on laura's face at the funeral. Then she told Shadow about the affair. Then at the graveyard she tried to give a ride to Shadow. He refused. Then he is kidnapped by tech boy. I don't remember Audrey in other scenes.

4 weeks ago

PaulaFilipa I hope we get to see more of her in this series, unless the fact that there was no Audrey to choose from is a sign that was all they wrote for her. Were her scenes like this in Neil's novel?

4 weeks ago

Darren yes! I was looking for her character to vote for her, that was amazing acting

4 weeks ago

And I wanted to vote for Betty Gilpin's character, Audrey. Anyone else think that her 2 scenes in the pilot (at the funeral & then at the gravesite), were freaking outstanding? Betty's portrayal of simultaneous heartbreak & the utter enmity of betrayal at the worst moment in her life--I couldn't imagine a more perfect performance! It had me laughing through tears 😢.

4 weeks ago

I had high expectations of American Gods but this... this episode just exceeded my expectations, I mean it's so awesome and beautifully stunning and I like everything​: the few characters introduced, the plot seems very interesting and mysterious and the graphics are incredible.. is this a tv show or a movie?

I had high expectations of American Gods but this... this episode just exceeded my expectations, I mean it's so awesome and beautifully stunning and I like everything​: the few characters introduced, the plot seems very interesting and mysterious and the graphics are incredible.. is this a tv show or a movie?
4 replies
4 weeks ago

Same! I was the entire episode thinking about how beautiful was everything. The photography was 🙌🏼

4 weeks ago

I like how it's filmed and all that, it's really interesting !

View more replies
4 weeks ago

Yes, this pilot episode just exceeded everyone's expectations... is so well brought into scene...

3 weeks ago

fuck this scan I was so disgusted by it .. I don't like that face they show

4 weeks ago

Well Am not one of the spammers 😂 (except in tv show time... I guess )

View more replies
Q.7
4 weeks ago

I knew it !!!

H
last month

OMG

OMG
5 replies
View more replies
4 weeks ago

Bilquis tho!!!!